Újdonság a SEAT-ról
2019.05.30.

A SEAT és a Primavera Sound a zenei élmény újabb minőségi szintjén

A SEAT egymás után a második évét ünnepli stratégiai partnerként a Primavera Sound-on, ami az egyik legnagyobb nemzetközi zenei fesztivál, és amelyik az idén várhatóan több, mint 220 000 látogatót vonz majd. Ezzel a lépéssel az autógyár osztozik Barcelona fiatalos lendületében, a zene és a nemzetközi tehetségek iránti szenvedélyében.
SEAT- Lost and sound

Ez az együttműködés a márka több aktivitását foglalja magában, ezek között kiemelt helyen szerepel az új Radio Primavera Sound digitális és audiovizuális platform, valamint a SEAT Village színpad, amelyen a fesztivál szereplői között 13 hazai és külföldi hip-hop művész mutatkozik be. Ők a ráadást jelentik a három lemezlovas és a három nemzetközi indie-zenekar mellett, akik minden este zárják a programot. A tavalyi év hagyományát folytatva a márka idén is a nevét adja, a Created in Barcelona közösségi lelátónak.
 
A SEAT marketing igazgatója, Susanne Franz rámutatott, hogy „a Primavera Sound a világ egyik legfontosabb fesztiválja, amelynek gyökerei Barcelonában vannak. A fesztiválon való ismételt részvételünk újból megerősíti elkötelezettségünket a városi tehetségek iránt, és erősíti kapcsolatunkat, valamint elkötelezettségünket a zene és a város iránt. Az idei Primavera Sound fesztiválon történő részvételünkön keresztül azt célozzuk meg, hogy a fesztiválon résztvevők  élményét a nagyobb zenei tehetségek bemutatásával újabb minőségi szintre  emeljük, és a látogatókat segítsük a fesztiválra eljutni, onnan hazajutni, illetve a fesztivál helyszínén kényelmesen mozogni.”
 
Barcelonától a hip-hop világáig
 
Míg a  tavalyi évben a SEAT falu területe egy pihentető tengerparti helyszínt idézett fel a lemezlovasok programjaival,  az idén a fesztivál fellépőihez 13 további művész csatlakozik, akik   különböző variációkban hip-hop-ot és trap-et adnak elő.  Ez a látogatóknak lehetőséget ad arra, hogy a műfaj jelenét  és jövőjét kivételes környezetben fedezzék fel, amelyben többek között  Little Simz, a Mucho Muchacho, a Junglepussy és a Kaidy Cain lépnek fel.  Ők mindannyian csatlakoznak a fesztivál hivatalos nagyágyúihoz. Emellett a színpadot a mitikus indie-zenekarokból három lemezlovas ,  Jarvis Cocker (Pulp),  Tim Burgess (The Charlatans) és Richard Colburn (Belle and Sebastian) fogja betölteni minden este, egészen a zárásig.
 
A Radio Primavera Sound, a fiatalos városi hangulat kiszolgálása
 
Az új digitális és audiovizuális rádió platform kívánság szerint kínál zenét és kulturális programokat a 24 órás, 365 napos adatfolyamon keresztül. Stratégiai partnerként a SEAT két rádióműsort működtet.  Az idei fesztiválon  a Radio Primavera Sound és a SEAT a fesztivál szívébe helyezi a stúdiókat annak érdekében, hogy egy különleges Primavera Sound programot sugározzanak, amely interjúkat és a legújabb zenei slágereket  is tartalmazni fogja. A hallgatók a programba egy mobil alkalmazás segítségével kapcsolódhatnak be, amely az IOS-hoz már most elérhető,  és hamarosan az lesz az Androidhoz is, vagy akár a következő weboldalon keresztül: https://www.primaverasound.com/radio is el lehet érni.

A zenehallgatás másik módja  
 
Az idei fesztiválon  a SEAT az utcai művészethez kapcsolódó akciókat folytat annak érdekében, hogy a fesztiválhoz újabb színt és  kreativitást adjon hozzá. A márka több, mint 15 olyan hazai és külföldi művész együttműködését támogatja, akik vállalták, hogy a fesztiválon, falfestményeken keresztül jelenítik meg a Primavera Sound -dalokat.
 
A SEAT Lost&Sound alkalmazás
 
A zenei fesztiválok általában nagy tömeget mozgató események, és az ember ezeken könnyen elveszítheti barátait.  Ennek megelőzése érdekében a SEAT létrehozta a SEAT Lost&Sound alkalmazást, ami a fesztivál minden résztvevője  számára alapvetően fontos  lehet. Ez a  mobil alkalmazás a kibővített valóság (augmented reality) segítségével lehetővé teszi a barátok  megtalálását. Ahhoz, hogy valakit megtaláljunk, csupán  meg kell nyitni az alkalmazást,  szkennelni kell a területet a kamera lencséjével, és az adott személy számára kiválasztott ikon megjelenik a képernyőn ott, ahol a személy tartózkodik.
 
Egyedi matrica gyűjtemény- Instagram story
 
Az idei fesztiválon  a SEAT matrica-gyűjteményt indít az Instagram storyk számára, amelyeket kizárólag a Primavera Sound ideje alatti használatra terveztek. Ennek az akciónak az a célja, hogy a rajongóknak olyan eszközt adjanak, amellyel  eredeti módon oszthatják meg élményeiket a fesztiválon.  A matricák megtalálásához  a felhasználóknak csupán  a „Primavera Sound” szavakat kell beírniuk az Instagramon található GIFS kereső fülbe.
 
A zene felé mozduló városi mobilitás 
 
A SEAT a mobilitási szolgáltatások iránti elkötelezettségének részeként az idei fesztiválon minden résztvevőnek ingyenes busz szolgáltatást  kínál a csúcsidőben, a Parc del Fórum és  Barcelona belvárosa között.  Ezen túlmenően a korábbi évekhez hasonlóan a cég két buszjáratot indít a helyszínen, amelyek  a fesztiválon belül négy fő csomópontot kötnek össze, beleértve  a Primavera Bits-et és a nagyszínpadot, amelyet ugyancsak a SEAT szponzorál.
 
A SEAT a világ vezető nemzetközi fesztiváljaival kötött partnersége révén évről évre  megerősíti elkötelezettségét a zene és az utcai művészet iránt. A barcelonai márka a párizsi és berlini Lollapalooza városi fesztiválokkal, illetve a   Wireless Germany-vel is együttműködik Németországban. Ezeket az eseményeket, mint  ideális platformokat ismerték  el a zene és az utcai művészet iránti rajongók között a SEAT fiatalos,  optimista szellemének bemutatására.
 

Árajánlatot kérne? Kipróbálná modelljeinket személyesen is? Érdeklődjön hétköznap 8:00-17:00-ig személyesen márkakereskedésünkben, hívjon minket a +36 1 407 2600-as számon vagy írjon a marketing@szaboauto.hu e-mail címre!

SEAT Szabó, a SEAT-specialista!