Esemény
2019.04.29.
SEAT SUV ROADSHOW

A Tarracoval kiegészülve indul a SEAT SUV Roadshow

A SEAT sikeres időszakot tudhat maga mögött, hiszen immáron 2012 óta konstans fejlődésben van a márka. A folyamatosan megújuló modellpalettának köszönhetően a márka 2012 óta két számjegyű növekedést mutat fel, ami összességében az elmúlt hat évre számítva közel 60 százalékos fejlődést jelent.

Az idei év első negyedéve is folytatja a korábbi tendenciákat, hiszen a márka 9 százalékos fejlődést tudott felmutatni a 2018-as év azonos időszakához képest, ráadásul a március hónap volt a cég történetének legjobb hónapja, hiszen 62.500 autót szállított ki ügyfelei részére a SEAT.
 
A SEAT nagy hangsúlyt helyez a fenntartható fejlődésre, beleértve a környezettudatos közlekedést is, ennek megfelelően az elkövetkező időszakban 1,2 milliárd eurót fektet az elektromos autók fejlesztésébe. A tervek szerint 2019-ben a márka hat elektromos, vagy hálózatról tölthető modellt mutat be, illetve a Volkswagen konszern számára folyik egy elektromos kisautó fejlesztése is, melyet a későbbiekben minden márka átvesz majd.
 
 „Magyarországon a fejlődés kicsit visszafogottabb volt, de így is 5 százalékos fejlődést sikerült regisztrálni” – mondja Papp Zoltán a SEAT magyarországi márkaigazgatója –„ugyanakkor a rendelésállományunk kétszerese a tavalyi értéknek, és miután ezen autók átadása már megkezdődött, így várhatóan április hónapban a fejlődés értéke elérheti a 17 százalékot. Érdekes tendencia, hogy az első negyedévi értékesítéseink közel 70 százalékát a három SUV modellünk, az Arona, Ateca és Tarraco modellek teszik ki, még úgyis, hogy a Tarraco az értékesítéshez szükséges engedélyeket csak márciusban kapta meg, így ez a modell még nem vette ki a részét teljesen az eladásokban. Legerősebb modellünk az Arona, de a Tarraco belépésével további fejlődést várunk az év során, amit a flottavásárlók, és a magánszemélyek részéről kapott kedvező piaci visszajelzésekre is alapozunk.”
 
Jelenleg úgy tűnik, hogy a családvédelmi program keretében meghirdetett támogatás miatt a 7 személyes modellek, de más modellek esetében is az érintett családok kivárnak.
 
Az idei év a SEAT életében a CUPRA, mint önálló márka megjelenését is jelenti a magyar piacon, hiszen májusban megnyílik a Duna Autó telephelyén az első CUPRA márkakereskedés. A CUPRA Atecára nagy az érdeklődés, mintegy 20-30 autó értékesítését tervezzük.
 
 
A SEAT a napokban indítja útjára a SUV Roadshowt, ahol az érdeklődők a SEAT márkakereskedésekben személyesen is megismerkedhetnek illetve tesztelhetik a márka három SUV modelljét.
 
Időpont:
 
Április 29-május 5. – Budapest, Szabó Autójavító

Tesztelje modelljeinket április 29-május 5. között, és találja meg az Önhöz illőt a SEAT Szabónál!

 

A SEAT az egyetlen olyan vállalat, amely gépjárművek tervezése, fejlesztése, gyártása és értékesítése területein egyaránt folytat tevékenységet Spanyolországban. A Volkswagen-csoport tagjaként a multinacionális vállalat székhelye Martorell (Barcelona), teljes termelése több mint 80 százalékát exportálja, s a világ több mint 80 országában van jelen. A SEAT 2017-ben közel 470 000 gépkocsiját értékesítette világszerte.
 
A SEAT-csoport három barcelonai termelési központjában – Barcelona, El Prat de Llobregat és Martorell – együttesen közel 14 700 főt foglalkoztat. Itt készülnek a nagysikerű Ibiza Leon és Arona sorozatok tagjai, míg az Ateca és a Toledo Csehországban, az Alhambra Portugáliában, a Mii pedig Szlovákiában gördül le a szerelőszalagról.
 
A spanyol multinacionális vállalat egyfajta szellemi központként saját műszaki centrummal is rendelkezik, ahol ezer mérnök jelenti az innováció folyamatos hajtóerejét az R&D területén Spanyolország első számú ipari befektetője számára. A SEAT a legújabb connectivity-technikát alkalmazza járműveiben, miközben már zajlik a vállalat globális digitalizációs folyamata a jövő mobilitásának szolgálatában.